doku doku
54
BLOG

Ważne przypomnienie

doku doku Polityka Obserwuj notkę 0

Przypominam, że mój blog jest spójnym programem politycznym Racjonalnej Partii Liberalnej,  która jeszcze nie istnieje, ale już powoli powstaje. Ktoś mi tutaj uparcie psuje klasyfikację, bezmyślnie wybierając inny dział niż ja wybieram - pewnie ktoś kojarzy temat ze słowami, nierozumiejąc całości. Dawniej administratorzy portalu nie poprawiali takich rzeczy - w końcu autor lepiej rozumie, co i po co pisze - teraz wprowadzili zmianę, przypuszczam, że celowo, więc nie mam nadziei, że się z niej wycofają. Dlatego będę co jakiś czas przypominać, że piszę wciąż ten sam program polityczny.

Pozdrawiam wszystkich sympatyków racjonalnego liberalizmu. Zdrowy rozsądek i prawda w końcu zwyciężą - nasz program (po korektach) zostanie wdrożony.

doku
O mnie doku

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka