doku doku
82
BLOG

Widzę aktywność adminów

doku doku Technologie Obserwuj notkę 2

Zauważyłem, że kwalifikacja mojej najnowszej notki została zmieniona w poprawny sposób. Oznacza to, że wśród adminów są osoby myślące. Do nich zwracam się z prośbą o poprawną zmianę notek szczególnie źle zakwalifikowanych:

Notka o feminizmie mówi o walce o prawa człowieka, więc powinna zostać zakwalifikowana do działu "Polityka".

Notka o uchodźcach powinna być zakwalifikowana do poddziału "uchodźcy", tym bardziej, że notka obok o imigrantach, została zakwalifikowana do poddziału "imigranci". Tych pojęć mieszać nie wolno, a tymczasem admin zaliczył uchodźców do "imigrantów".

Być może jakaś moja ułomność spowodowała, że nie widzę na portalu wskazówki, jak kontaktować się z adminami. Bezskutecznie używałem funkcji "zgłoś nadużycie" w celu zgłoszenia nadużycia popełnionego przez admina podczas kwalifikowania notek do Działów, jednak innego kanału komunikacji nie znalazłem. Jeśli przeoczyłem funkcję do komunikacji, to przepraszam.

Na dłuższą metę człowiek myślący nie może tolerować, żeby mu z bloga robiono kaszanę. Blog powinien mieć, moim zdaniem, określoną koncepcję - mój blog jest programem politycznym, a każda notka zawiera konkretne propozycje zmian w prawie, które przeprowadzimy po wygraniu wyborów.

Błędna kwalifikacja notki działa czasem jak dywersja. Widać to szczególnie wyraźnie w przypadku notek o imigrantach i uchodźcach, gdzie moim celem było pokazanie, że nie wolno uchodźców traktować tak, jak imigrantów, m.in. dlatego, że nimi nie są. Jak można osobę uciekającą z terenu ogarniętego wojną nazywać "imigrantem"?! To nielogiczne, nieuczciwe i nieludzkie.

I oto, co otrzymuję zamiast ewentualnej polemiki - dostaję kwalifikację admina, która uchodźców zalicza do imigrantów. Taka "polemika" jest nieuczciwością. Od adminów i moderatorów na całym wiecie wymaga się, żeby byli merytorycznie bezstronni w wykonywaniu swoich funkcji. Często wymaga się nawet, żeby nie zabierali głosu w dyskusjach (z tymi samymi nickami, jakie znane są, jako moderatorzy czy admini), ponieważ opinia moderatora waży inaczej niż opinia zwyczajnego forumowicza. Ale tutaj admin zabrał głos w sposób, który jest wyjątkowo nieuczciwą formą polemiki. Z początku myślałem, że to niechcący - jakieś nieporozumienie, może z głupoty..., ale zgłosiłem nadużycie i nikt nie poprawił złej kwalifikacji. Oznacza to, że admini są świadomi zła, jakie uczynili, ale nie chcą go naprawić... a może nie potrafią i nie potrafią o tym poinformować - choć wydaje się to niemożliwe, to muszę dopuścić tę ewentualność, gdyż nie chciałbym nikogo obrazić. Na wszelki wypadek wyjaśniam, jak poprawić kwalifikację:

Notkę "Co robić z uchodźcami" należy zakwalifikować: "Polityka Uchodźcy" zamiast "Polityka Imigranci". Jeżeli to jest za trudne (może zabrakło miejsca na liście poddziałów?), obydwie notki: (druga to: Legalizacja imigrantów") należy zakwalifikować po prostu "Polityka" - bez dodawania nazwy poddziału. Ewentualnie użyć innej nazwy z listy, pasującej zarówno do uchodźców, jak i imigrantów, np. "obcy", "obcokrajowcy".

Możliwe jest też, że nie macie, drodzy admini, czasu na poprawianie kwalifikacji, ani na czytanie zgłoszeń nadużyć, bo jest Was zbyt niewielu. Na to też mam sposób: zwerbujcie mnie.

doku
O mnie doku

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie